Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΝΤΟΝΙΟ ΝΤΕ ΝΙΓΚΡΙΣ...

Παραθέτουμε το βίντεο με το τραγούδι των Active Member στη μνήμη του Αντόνιο Ντε Νίγκρις,ένα βίντεο που είναι πραγματικά συγκλονιστικό.


( Από το Contra.gr )
Πόσες φορές συμβαίνει οι στίχοι ενός τραγουδιού να περιγράφουν ανάγλυφα ένα πραγματικό γεγονός; Το τραγούδι των Active Member, "Η μπαλάντα του Twin Peaks" θα μπορούσε κάλλιστα να έχει γραφτεί για το σύντομο πέρασμα του Αντόνιο ντε Νίγκρις από τη ζωή με φόντο τη γενέτειρά του, το Μόντερεϊ.


Οι στίχοι του τραγουδιού των Active Member

Ξέρω ένα όμορφο μέρος, μια πανέμορφη κοιλάδα...
πάνω άπ' τη θάλασσα, παρακάτι χίλια μέτρα...
πάνω στο χώμα δέντρο, πάνω στη πέτρα πέτρα.
Βροχή μ' αέρα, ωραία μέρα...
βουβή ομίχλη, πέρα ως πέρα.

Γνωστό μου αδιάβατο, μικρό μου μονοπάτι που καταλήγει στο πιο όμορφο φράγμα, του γερακιού δεν το πιάνει το μάτι, είναι το μόνο που αντίκρισα θαύμα.

Είναι ιερό κομμάτι της γης, που σταματάει ευχές και κατάρες...
Τί να σου πω?...Αν δε το δεις..Τώρα πια δεν έχει μονάχα κιθάρες..
Έχω έναν φίλο εκεί,που είναι μάγος της φωτιάς..
Γητευτής είναι του ανέμου και της νύχτας αδερφός.
Έχει για σπίτι τα σωθικά μια βελανιδιάς,
γερνάει τόσο όμορφα,τόσο απλά σαν το φώς...
Ζει με ένα γκρίζο γεράκι και μια ασημένια αλεπού
μου ΄λεγε ότι φτιάχνει τον τάφο του,όμως δε ρώτησα που...

Εχω έναν φίλο εκεί που είναι της νύχτας αδερφός,
Εχω έναν φίλο εκεί που 'ναι μάγος της φωτιάς...

Εχω έναν φίλο εκεί,έχω έναν φίλο καλό...

Μου φτάνει..που ανταμώνουμε σ' αυτήν την κοιλάδα...
Βρήκα και 'γω μια οξιά,ένα σπίτι να φτιάξω...
κι από κείνο το μέρος,που το λένε ΕΛΛΑΔΑ,
θα πάρω το κουφάρι μου και θα 'ρθω ν' αράξω...
Εχω έναν φίλο εδώ, σ'αυτήν την όμορφη κοιλάδα.
Έχω έναν φίλο τρελό, σ' αυτήν την όμορφη κοιλάδα.
Έχω έναν φίλο εδώ ,που είναι μάγος της φωτιάς..
Εχω έναν φίλο εδώ,που έχει για σπίτι τα σωθικά μιας βελανιδιάς,

Εχω έναν φίλο εδώ, δίπλα σ΄αυτό το πανέμορφο φράγμα...
Εχω έναν φίλο, σ' αυτήν την πανέμορφη κοιλάδα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου